شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حفظ آب حفظ زندگی

حوزه/ در نشست امام جمعه دزفول با یکی از مدیران بخش آبی خوزستان مطرح شد؛ بزرگ‌ترین مجموعه کاری و بزرگ‌ترین پتانسیل در کل کشور خصوصاً استان خوزستان و شهرستان دزفول، کشاورزی است که باید در راستای رونق آن تلاش ویژه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در دیدار با مدیر جدید شرکت بهره‌برداری شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان، اظهارداشت: رودخانه دز نعمت بسیار بزرگی است که باید آن را حفظ کرد؛ چراکه بهترین شکل شکرگذاری از نعمت‌های الهی، استفاده درست از آنها می‌باشد.

وی با بیان اینکه رودخانه «دز» به عنوان یکی از باثبات‌ترین رودخانه‌های کشور است، گفت: این رود عظیم، نعمت آب را به همه ارزانی کرده و باید در راستای ترویج صرفه‌جویی در مصرف آب مردم، تبلیغ کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، خاطرنشان کرد: باید به عنوان میراث‌داری امین بوده و بتوان با تلاش و کوشش این نعمت الهی را حفظ کرد و به بهترین شکل به دست مردم رساند.

امام جمعه دزفول، با تأکید بر فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از آب، تصریح کرد: با اهتمام و انگیزه خدمت باید حداکثر بهره را برده و به مردم خدمت کرد.

همچنین مدیر شرکت بهره‌برداری شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان، در انتهای این نشست، اظهارکرد: بزرگ‌ترین مجموعه کاری و بزرگ‌ترین پتانسیل در کل کشور خصوصاً استان خوزستان و شهرستان دزفول، کشاورزی است که باید در راستای رونق آن تلاش ویژه کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha