شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میزگرد تخصصی که در حاشیه همایش هادیان نور در یزد

حوزه/ حجت الاسلام آخوندی گفت: تشکیل جمهوری اسلامی با رهبریت روحانیت و همراهی مردم شکل گرفت و بدون مردم این انقلاب اثر بخشی خود را ندارد.دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام آخوندی در میزگرد تخصصی که در حاشیه همایش «هادیان نور» در یزد برگزار شد، با اشاره به پیشگامی روحانیت در انقلاب، روحانیت در زمان انقلاب در خط مقدم بودند، اما در مسئله بهره گیری در صف آخر آن قرار گرفته اند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه یک فرد روحانی در مقایسه با کارمند یک اداره تفاوت های بسیار زیادی از تمام جهات با هم دارند، تصریح کرد: روحانیون در بین مردم از احترام بسیاری برخوردار هستند و اگر این احترام در خانه به فرد منتقل شود، بدون شک سبب موفقیت فرد در سطح جامعه می شود.

وی به انتظارات جامعه از روحانیت اشاره و خاطر نشان کرد: نقش روحانیت از اول انقلاب تا پیروزی انقلاب به خوبی قابل مشاهده است و اگر نقش روحانیت نبود، انقلاب به پیروزی نمی رسید.

حجت الاسلام آخوندی تصریح کرد: تشکیل جمهوری اسلامی با رهبریت روحانیت و همراهی مردم شکل گرفت و بدون مردم این انقلاب اثر بخشی خود را ندارد.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه نقش خانواده در موفقیت یک طلبه بسیار حائز اهمیت است اذعان داشت: فردی که آرامش ندارد نمی تواند در تالیف و یا پاسخگویی به شبهات به خوبی عمل کند، ولی اگر آرامش خاطر در خانواده وجود داشته باشد، فرد می تواند به بهترین شکل کار خود را در زمینه های مختلف انجام دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha