جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید شهاب الدین حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت معرفی و تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برای مردم، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با مسئولان و فعالان انجمن اسلامی بازار تبریز، با اشاره بر جایگاه بازار به عنوان قلب تپنده جامعه اسلامی، گفت: انجمن اسلامی بازاریان می‌تواند به بحث اعتمادسازی و اخلاق ورود کرده و در زمینه اقتصاد فرهنگی و کسب و کار اسلامی، پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: از انجمن‌های اسلامی که از تشکل‌های پیشتاز انقلاب اسلامی هستند، انتظار می‌رود امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، برنامه‌های ویژه‌ای را اجرایی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، افزایش نقش جوانان در انجمن‌ها را خواستار شد و افزود: با این اقدام می‌توان بدنه انجمن ها را متنوع کرد و با ایده‌ها و ابتکارات مطرح شده، برنامه‌های متنوع و تاثیرگذاری را برای ایامی پیش رو، انجام داد.

حجت‌الاسلام حسینی از عدم توجه به مباحث فرهنگی در بودجه کشور انتقاد کرد و افزود: در مقابل سرمایه‌گذاری عظیم دشمنان در حوزه فرهنگ برای سیاه نمایی و مقابله با رویش‌های انقلاب اسلامی، توجه ناکافی به میاحث فرهنگی باعث ایجاد برخی مشکلات در این زمینه شده که با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری، دشمنان نا امید خواهند شد.

وی تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را ضروری دانست و اظهار داشت: باید در راستای یادآوری دستاوردهای مادی انقلاب مثل راهسازی و آبادانی روستاها و تبیین دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران نهایت تلاش خود را به کار بگیریم. امسال از ۱۹دی قم تا ۲۹ بهمن تبریز برنامه‌های متنوعی برای جشن پیروزی انقلاب داشته باشیم و دستاوردهای ۴۰سال گذشته انقلاب را تبیین کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha