جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازار

حوزه/ امام جمعه سامن با تاکید بر اینکه بر افزایش هر روزه قیمت ها نظارت نمی شود، گفت : باید با دروغ و فساد در کشور مبارزه کرد و ریشه های آن را از بین برد و این وظیفه همه است که در این راه کشور را یاری کنند.

حجت الاسلام حسین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به مشکلات موجود در کشور، گفت: نمی توان همه مشکلات موجود را به دلیل تحریم ها بدانیم، چرا که مسائلی همانند سوءمدیریت ها نیز در این امر سهیم هستند.

وی افزود: در زمان پس از اجرای توافق برجام تا حدودی ثبات به بازار ها برگشت، اما با روی کار آمدن دولت ترامپ و خروج از برجام دوباره بازارها به مشکل برخوردند.

امام جمعه سامن با بیان این که آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده است، اظهار کرد: مسلمان باید زیرک باشد و داشتن بصیرت یکی از صفات افراد زیرک است، لذا این برخورد آمریکا باید درس عبرتی برای ما باشد و دشمن خود را به خوبی بشناسیم.

حجت الاسلام طباطبایی خاطر نشان کرد: با وجود دشمنی آشکار استکبار، باز هم شاهد اصرار عده ای بر ارتباط با آمریکا هستیم و وقتی این موضوع را می بینیم ناخود آگاه این فکر تداعی می شود که شاید پیگیر منافع شخصی خود می باشند.

وی، مشکلات کشور را دارای منشأ درونی دانست و گفت: اگر به جای آن که وقت خود را صرف کارهای بیهوده و آزمودن دوباره مسیرهای اشتباه گذشته کنیم، به دنبال رفع واقعی مشکلات مردم باشیم، هیچ گاه با این شرایط مواجه نخواهیم شد.

امام جمعه سامن تاکید کرد: باید با دروغ و فساد در کشور مبارزه کرد و ریشه های آن را از بین برد و این وظیفه همه است که در این راه کشور را یاری کنند.

وی در پایان بیان داشت: افزایش هر روزه قیمت ها نشان از عدم نظارت بر بازار و هم کم لطفی برخی از مردم است، بنابراین باید اول خودمان را اصلاح کنیم آن زمان کشور هم درست خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha