شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز تخصصی مهدویت

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) از تجلیل طلاب نمونه این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل قاسم شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، با بیان اینکه طلاب نمونه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد تجلیل می شوند، گفت: به مناسب دویستمین سال تاسیس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) قصد داریم که طلاب ممتاز ترم اول این مدرسه را که نمرات خوبی در امتحانات کسب کرده اند تجلیل شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) افزود: مراسم تجلیل از طلاب نمونه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد در تاریخ شنبه 22 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

وی اضافه کرد: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهدی رضوی، نماینده مقام معظم رهبری در غرب آفریقا و همچنین حجت الاسلام علی انوری، مدیر مدرسه امام خمینی(ره) از سخنرانان این برنامه خواهند بود.

حجت الاسلام قاسم شریفی ادامه داد: قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی، اجرای گروه سرود، سخنرانی میهمانان ویژه و همچنین تجلیل از طلاب نمونه از جمله برنامه های این مراسم است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در پایان تصریح کرد: یکی از مواردی که می تواند سبب ایجاد انگیزه در فرد برای ادامه راه باشد، تجلیل از عملکرد خوبشان در مدت های حضور در یک مجموعه است و بهمین دلیل سعی کردیم با تجلیل از طلاب نمونه بتوانیم امیدی در دل آنها ایجاد کنیم که بتوانند با روحیه بهتری سربازی امام زمان(عج) را انجام دهند و به حضور در این مسیر معنوی افتخار کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha