جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ آیت ‌الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی حزب و جناح مطرح نیست و باید شایسته‌سالاری در اولویت قرار گیرد و حرکت‌ها جدی باشد، گفت: امروزه تولید، صنعت و آب از مهم‌ترین مسائل استان یزد است که ضرورت دارد نسبت به رفع مشکلات در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی، رئیس شورای حوزه علمیه یزد در آیین تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید استان یزد با اشاره به اینکه دوران مسئولیت هر شخصی روزی به پایان می رسد پس باید نیت کارهایمان رضایت خدای متعال و بندگانش باشد، گفت: امام راحل در زمان حیات خود آن چنان فعالیت می کردند که فقط رضای خدای متعال را در نظر داشتند و هیچ گاه دنبال پست و مقام نبودند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را جهانی کرد تا دنیا بیدار شود، تصریح کرد: امروز این انقلاب که با آن همه سختی و دشواری به پیروزی رسید به دست ما افتاده است، پس باید به بهترین شکل در حفظ و انتقال آن به جهانیان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه سرلوحه قرار دادن دین‌داری، کارایی و شایستگی ازجمله سفارش‌های ما به استاندار است، تأکید کرد: افرادی که در پست‌ها و مناصب مختلف قرار می‌گیرند، ضرورت دارد در درجه اول دین‌دار باشند و در کار خود خیانت نکنند و در درجه دوم بایستی متخصص باشند تا کاری که به آن‌ها سپرده می‌شود را خراب نکنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی حزب و جناح مطرح نیست و باید شایسته‌سالاری در اولویت قرار گیرد و حرکت‌ها جدی باشد، عنوان کرد: امروزه تولید، صنعت و آب از مهم‌ترین مسائل استان یزد است که ضرورت دارد نسبت به رفع مشکلات در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

آیت ‌الله ناصری یزدی در مورد مشکل بی آبی یزد نیز عنوان کرد: نباید به گونه ای مدیریت شود که کشاورزی از بین برود، ضمن اینکه راهکارهای خوبی نیز برای مقابله با کم آبی و حفظ کشاورزی نیز وجود دارد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: یکی از مهمترین و اصلی ترین کاری که مسئولان باید انجام دهند، تدوین برنامه های فرهنگی و دینی در جهت تقویت مباحث اعتقادی و دینی در مردم و بویژه نسل جوان کشور است که امیدواریم نسبت به این مسئله توجه شود و اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha