جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کجلس

حوزه/ خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل که به دعوت سید جواد ساداتی نژاد عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی میهمان مجلس بودند، پس از این برنامه، در مدرسه عالی آیت الله شهید مطهری (ره)، با آیت الله امامی کاشانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های کاشان و آران  و بیدگل  که امروز به دعوت سیدجواد ساداتی نژاد، عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، میهمان مجلس بودند، پس از این برنامه، در مدرسه عالی آیت الله شهید مرتضی مطهری (ره)، با آیت الله امامی کاشانی دیدار کردند.

 خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر  به امامت امام جمعه موقت تهران، پیرامون مسائل مختلف با ایشات گفتگو و تبادل نظر کردند.

آیت الله امامی کاشانی  نیز در این دیدار ضمن جویاشدن وضعیت رسانه ها در دارالمومنین کاشان، نسبت به  تعیین تکلیف تولیت آستان سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) مطالبی را بیان کرد.

 خبرنگاران و اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل پیش از این دیدار، در مجلس شورای اسلامی ضمن استماع سخنان نمایندگان در صحن علنی  مجلس و گفتگو با دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان و آران‌ و بیدگل  و حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان‌ و محلات، از موزه مجلس نیز بازدید به عمل آوردند.

خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان هم در حاسیه حضور در مجلس، پیرامون هجمه علیه حوزه و روحانیت، اشتغال جوانان، آسیب های اجتماعی  و نقش روحانیون و حوزه های علمیه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران با دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان، حجت الاسلام  سلیمی  نماینده دلیجان و محلات، سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصاحبه کرد که متن متعاقبا منتشر خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha