جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ترویج عقاید باطل در جامعه و تضعیف باورهای اصیل دینی جامعه را مورد اهداف وبرنامه های خود قرار داده اند که باید هوشیار باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سردارین، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد این کشور همیشه  با عظمت و با اقتدار به دنبال تغییر باورهای مردم و اختلاف بین ملت و مسئولین بوده تا اعتماد به نظام را خدشه دار نمایند.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: دشمنان چهل سال برای تغییر در ساختار نظام اسلامی توطئه کردند، ولی این کشور با پشتیبانی ملت همیشه بصیر و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در برابر همه یاوه گویان با قدرت ایستاده است.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و آل سعود مثلث دشمنان انقلاب اسلامی محسوب می شوند و بدنه مدیریتی کشور باید همواره نسبت به توطئه های این دشمنان قسم خورده انقلاب آمادگی کامل داشته باشند.

 حجت الاسلام انصاری بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ترویج عقاید باطل در جامعه و تضعیف باورهای اصیل دینی جامعه را مورد اهداف و برنامه های خود قرار داده اند که باید هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن درصدد است تا از طریق توطئه های اقتصادی به کشور ضربه بزند و مردم را تحت فشار قرار دهد و از این طریق به اهداف شوم خود برسد، برهمین اساس مسئولان باید با تمام توان، تلاش کنند این توطئه های شوم را خنثی نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی و دفاعی بالایی برخوردار است به طوری که قادر است، توطئه ها و تحرکات دشمن را در منطقه و مرزها رصد و بلافاصله با آن مقابله نماید.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد:امروز نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش از آمادگی وتوان بالا و ممتازی برخوردار بوده و می تواند به خوبی تحرکات دشمنان را علیه این خاک مقدس شناسایی و به خوبی رصد نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: نمونه این آمادگی و شناسایی به موقع دستگیری ملوانان آمریکایی–انگلیسی بود که توسط نیروهای توانمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذلت و خواری دستگیر و موجب تحسین مقام معظم رهبری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha