جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شرف پپور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی روحانیت تاکید کرد و گفت: با همه تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران، امروز در بحث فناوری هسته ای و دیگر عرصه ها پیشرفت خوب و ارزشمندی حاصل شده است که باید این موارد مهم توسط روحانیت برای آحاد مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی شرف پور در جمع اساتید و شورای تهذیب مدرسه علمیه مولاوردیخان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بازتاب فراوانی در میان مردم جهان و کشورهای دنیا و به ویژه کشورهای منطقه داشت و امروز پیام های انقلاب به همه دنیا صادر شده و این همان موضوع مهمی بود که امام خمینی (ره) به خوبی با بیان فرمودند.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، استکبار جهانی و عمال وابسته آنها در نگهداشتن مردم در جهل و ناآگاهی، تا حدود زیادی موفق بودند، ولی پیروزی انقلاب اسلامی بساط استکبار را از کشور برچید.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران،‌ آگاهی و بیداری گسترده‌ای در بین مردم مسلمان، محروم و مستضعف جهان امروز به وجود آمده که جای شکرگزاری دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی روحانیت تاکید و بیان کرد: با همه تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران، امروز در بحث فناوری هسته ای و دیگر عرصه ها پیشرفت خوب و ارزشمندی حاصل شده است که باید این موارد مهم توسط روحانیت برای آحاد مردم بیان شود.

 مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین اظهار کرد: تهدیدات دشمنان، تهدیداتی توخالی و پوچ بوده و آنها می دانند که در جنگ نظامی نخواهد توانست در برابر ایران اسلامی بایستد، چرا که امروز اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی موجب وحشت استکبار جهانی است.

حجت الاسلام شرف پور بر لزوم برنامه ریزی جدی در رابطه با تهذیب در مدارس علمیه، عنوان کرد: برنامه های خوبی در رابطه با تهذیب برای طلاب و اساتید اجرا می شود، ولی باید نظم و برگزاری این برنامه ها در اولویت جدی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha