جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه فیروز آباد

حوزه/ امام جمعه فیروزآباد به وظایف طلاب و روحانیون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید همانطور که در گذشته نقش رهبری را در نهضت داشته اند، اکنون نیز آن را ایفا کنند.

حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه هر فرد انقلابی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید سه دغدغه را داشته باشد، اظهار داشت: دین، انقلاب و ولایت سه دغدغه مهمی است که باید یک انسان انقلابی دارا باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر با دغدغه دین، انقلاب و ولایت پیشروی کنیم جای نگرانی نخواهیم داشت، افزود: اگر این سه دغدغه کمرنگ شود، قطعا باورها نیز کمرنگ خواهد شد.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با تمام شور و اشتیاقی که از گذشته تا کنون بوده برگزار شود، تا دشمنان را با برگزاری جشنی باشکوه ناامید کنیم.

وی به وظایف طلاب و روحانیون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: طلاب و روحانیون باید همانطور که در گذشته نقش رهبری را در نهضت داشته اند، اکنون نیز آن را ایفا کنند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه روحانیت با رهبری امام خمینی(ره) توانست نهضت را به پیروزی برساند، خاطرنشان کرد: وظیفه دینی روحانیت اقتضا می کند که پشت سر مقام معظم رهبری دست به دست یکدیگر دهند تا انقلاب را پاس بداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha