جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتاب در حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) بهاباد از اجرای برنامه میز کتاب در این مدرسه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، خانم شفیعی، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) بهاباد، در نشستی با معاونین این مدرسه، ضمن بیان ضرورت کتابخوانی در میان اقشار مختلف مردم گفت: رهبر معظم انقلاب اهمیت ویژه ای به مقوله کتابخوانی داده اند و با توجه به نگرانی رهبری در زمینه سرانه پایین کتابخوانی از این رو تلاش کردیم قدمی در این زمینه برداریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که باید در دستور کار قرار گیرد، ایجاد انگیزه و علاقه در کودکان برای مطالعه است، افزود: این کار باعث پیشرفت تحصیلی، رشد علمی، افزایش و زمینه ی تقویت فکری آن ها را نیز فراهم می کند؛ از این رو ما در تلاشیم که با برپایی میز کتاب در مدارس بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

خانم شفیعی ضمن ابراز خوشحالی از همکاری با مقر کتاب گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان ومادران باعث رشد سطح فرهنگی جامعه و بخصوص دانش آموزان می شود و ان‌شالله بتوانیم با فعالیت مبلغان کتاب جایگزین مناسب فضای مجازی، رمان های بیهود در بین جوانان رواج دهیم.

مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه از معاون فرهنگی این مدرسه خواست تا اسامی طلاب مبلغ که می تواند در این زمینه فعالیت کنند را ارئه دهد و همکاری لازم را در جهت ارتقای سطح کیفی وکمی در اجرای برنامه این مجموعه داشته باشند.

خانم غنی زاده، مسئول مقر کتاب در این نشست با اشاره به نقش موثر حوز های علمیه خواهران در ارتباط با مدارس دخترانه شهرستان، بیان کرد: همکاری حوزه های علمیه باعث اجرا شدن هرچه بهتر این اهداف در زمینه اجرای طرح میز کتاب مدارس و رفاقت با خواهران طلبه در زمینه الگوگیری و پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و برطرف کردن برخی از آسیب‌ها در مدارس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha