جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صالحی

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که انقلاب اسلامی درهای پیشرفت و توسعه را به روی ملت بزرگ ایران گشود، تصریح کرد: امروز ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی علیرغم همه فشارها و تهدید های غرب، به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری امروز در نشستی که با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی در این مدرسه علمیه برگزار شد، انقلاب اسلامی را عامل بیداری ملت ها دانست و گفت: در سال های اخیر بسیاری از ملت های جهان در سایه انقلاب ملت ایران آگاه و بیدار شده اند.

وی با بیان این که دشمنان همواره از گسترش گفتمان و فرهنگ انقلاب اسلامی هراسان بوده اند، افزود: همه توان معاندان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر برای جلوگیری از جهانی شدن گفتمان انقلاب به کار گرفته شده که شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب تحولی عظیم در عرصه های مختلف شده، خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از ملت های منطقه با بهره گیری از ارزش ها و آرمان های انقلاب به آزادی و استقلال دست پیدا کرده اند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که انقلاب اسلامی پایانی بر چندین دهه ظلم و تاریکی در ایران بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی موجب آزادی ملت ایران از بند ظلم و استبداد طاغوتی شد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که انقلاب اسلامی درهای پیشرفت و توسعه را به روی ملت بزرگ ایران گشود، خاطرنشان کرد: امروز ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی علیرغم همه فشارها و تهدید های غرب، به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش دشمن برای جلوگیری از جهانی شدن گفتمان انقلاب بی نتیجه مانده، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمانی غالب در جهان تبدیل شده است.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که تحریم ها و فشارهای غرب نتوانسته مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف شود، افزود: چهار دهه تحریم، تهدید و فشار آمریکا و سایر کشورهای غربی تنها موجب رشد و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه های مختلف شده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان که انقلاب اسلامی با همه توان در مسیر رشد و شکوفایی خود در حرکت است، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت و اقتدار ملت ایران شود.

وی با اشاره به این که پیشرفت هایی که ایران اسلامی در چهار دهه اخیر به آن دست یافته خیره کننده است، تصریح کرد: همه این پیشرفت ها به دلیل ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا و سایر کشور غربی به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز ملت بزرگ ایران تبعیت از رهبری و تقویت وحدت داخلی از مشکلات عبور خواهند کرد، خاطرنشان کرد: تحریم و فشار آمریکا نمی تواند مانعی برای پیشرفت ملت بزرگ ایران باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha