جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدوی نژاد

حوزه/جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران گفت: تمام دشمنان اسلام تلاش کردند که بگویند ائمه اطهار(ع) نمی توانند مسیر حکومت پیامبر(ص) را طی کنند، اما بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال خداوند امام خمینی(ره) را برای ما فرستاد که این مسیر را ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار مهدی مهدوی نژاد، جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: امیدواریم افرادی که معرفی می شوند بتوانند گام های فرماندهان قبلی را مستحکم تر بردارند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما باید بر این باشد که هرچه بر عمر انقلاب افزوده می شود، گام های موثرتری برداشته شود، عنوان کرد: رهبر انقلاب در همه این سال ها تلاش کرده اند تا بتوانند راه امام(ره) را ادامه دهند.

جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران یادآور شد: در زمان رسول اکرم(ص) و همچنین از صدر اسلام می بینیم که اسلام برای ما پیشرفت هایی به ارمغان می آورد، اما بعد از رحلت نبی مکرم(ص)، ائمه(ع) را یکی پس از دیگری از بین می روند.

مهدوی نژاد اضافه کرد: تمام دشمنان اسلام تلاش کردند که بگویند ائمه(ع) نمی توانند مسیر حکومت پیامبر(ص) را طی کنند، اما بعد از یک هزار و 400 سال خداوند امام خمینی(ره) را برای ما فرستاد که این مسیر را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه بعد از 10 سال حضور امام(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای این راه را ادامه می دهد، گفت: هرکسی در هر جایی که قرار می گیرد تمام تلاشش در این راستا باشد که درحال پیشروی و رشد باشیم.

جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان ما پیوسته در حال شکست هستند و نمی توانند درست گام بردارند، خاطرنشان کرد: امروز خداوند بر همه ما منت گذاشته که در مسیر جبهه حق قرار بگیریم و از خداوند می خواهیم توفیق دهد گام های اثرگذاری برداریم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha