شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید مصطفی رضوی

حوزه/ مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام دوره حدیث خوانی و فهم حدیث حوزه علمیه با عنوان « شمیم عترت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام سیدمصطفی رضوی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: این دوره آموزشی با همکاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، انجمن حدیث حوزه و مدیریت قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره افراد می‌توانند در تمام یا یکی از رشته‌های «صحیفه سجادیه»، «کافی»، «نهج‌البلاغه» و «شرح زیارت جامعه کبیره» ثبت‌نام و شرکت نمایند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره‌ از یکم تا پنجم بهمن‌ماه گفت: داوطلبان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به آدرس WWW.Qhkarimeh.ir مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: طلاب سطوح عالی برادر می‌توانند با شرکت دریکی از این دروس از امتیاز تشویقی ۳ نمره که به یکی از دروس رجال پایه ۸ و ۹، درایة الحدیث پایه ۱۰ و مصاحبه فقه درس خارج همان سال تحصیلی تعلق خواهد گرفت، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha