جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: متاسفانه به دلیل یک سری کم کاری ها و ناهماهنگی ها، بین دستگاه های کشور پیوستگی، همسویی و هم افزائی لازم و در شأن و تراز جمهوری اسلامی وجود ندارد که از این ناحیه نظام آسیب دیده و هزینه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غفاری، در نشستی با مدیرکل و معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران بیان کرد: همه نهادهای انقلابی جزو فرزندان جمهوری اسلامی هستند و حوزه علمیه به تعبیر مقام معظم رهبری، مادر نظام است.

وی ادامه داد: در همه دستگاه های کشور، ظرفیت ها و فرصت هایی وجود دارد که اگر خالصانه روی میز ارتباطی با سایر نهادها قرار گرفته و هم افزائی و همسوئی های لازم صورت گیرد، قطعا از این امکانات موجود استفاده بهینه شده و شاهد کاهش کاستی ها و مشکلات موجود در جامعه خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: متاسفانه به دلیل یک سری کم کاری ها و ناهماهنگی ها، بین دستگاه های کشور پیوستگی، همسویی و هم افزائی لازم و در شان و تراز جمهوری اسلامی وجود ندارد که از این ناحیه نظام آسیب دیده و هزینه می دهد.

وی اعلام کرد: با توجه به این که وظیفه ذاتی حوزه علمیه، ارتقاء باورها، ارزش ها و اخلاق اسلام ناب محمدی(ص) و همچنین خدمت رسانی به جامعه دینی است، لذا هر چه تعامل و ارتباط بین حوزه علمیه و سایر نهادهای انقلابی بیشتر باشد، قطعا در دستیابی به اهداف و حفظ آرمانهای نظام اسلامی، موفقتر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به این که یکی از اهداف تشکیل انقلاب اسلامی، رسیدگی به حال محرومین جامعه است، به همین خاطر کمیته امداد امام خمینی(ره) تاسیس شد تا از هدر رفت سرمایه های اجتماعی یعنی مردم به خاطر مشکلات مالی، فرهنگی و ... جلوگیری کند.

حجت الاسلام غفاری در پایان خاطر نشان کرد: همکاری حوزه علمیه خواهران مازندران و کمیته امداد استان سالیان سال است که وجود داشته و سابقه دیرینه دارد، اما برگزاری این نشست‌های ارتباطی،  قطعا باعث ارتقای سطح تعاملات سازمانی، استفاده بهتر از ظرفیتها و امکانات موجود در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره  در هر دو نهاد می شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha