جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام سروستانی - بوشهر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در هم اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تقویت روحیه انقلابی، استقامت و امید به آینده را مهمترین سلاح در مقابل دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در هم اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان این که تقویت روحیه انقلابی، استقامت و امید به آینده مهمترین سلاح در مقابل دشمن است، به تشریح اهداف برگزاری این همایش پرداخت.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: امروز دور هم جمع شده ایم تا با همفکری و هم افزایی و با توجه به راهبردهای ابلاغی دفتر مرکزی که مهمانان ارزشمند جلسه ارائه می دهند، در راستای اهداف انقلاب اسلامی تلاش بیشتری کنیم.
وی با بیان این که مقطع کنونی مقطع بسیار حساسی است، گفت: ۴۰ سال است شاهد عداوت دشمنان در زمینه های مختلف هستیم و همه اقدامات دشمن اعم از جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جنگ‌های نیابتی در منطقه و تهاجم فرهنگی برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی است که خوشبختانه انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن در هر عرصه‌ای که ورود کرده، شکست خورده است، اکنون باید با یک حرکت آفندی این مسیر نورانی انقلاب را طی کنیم.
حجت الاسلام سروستانی افزود: دشمن با ترویج روحیه یاس و ناامیدی در صدد تضعیف جامعه اسلامی است، اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه اقشار مختلف مردم در صحنه‌های مختلف، عامل مهم پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است و این دوران را پشت سر خواهیم گذاشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: حرکت جامعه اسلامی در مسیر دینی و انقلابی، از طریق تبیین فرهنگ‌سازی استقامت و صبر و هوشیاری میسر می‌شود و با طی کردن مسیر، استکبار جهانی رو به افول است و پیروزی از آن انقلاب اسلامی خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با صبر و هوشیاری شاهدیم که نظام ما هر روز یک سنگر جلو می‌رود و دشمن در حال عقب‌نشینی است و باید این مسیر را همچنان ادامه دهیم.
وی ادامه داد: تقویت روحیه انقلابی یکی از رویکردهای موثر و سازنده سازمان تبلیغات اسلامی است که استفاده از این راهبرد منشأ برکات زیادی در جامعه می‌تواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha