جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
استاد مدرسه علمیه فاطمه(س) بندرترکمن

حوزه/خانم کسائیان، بارزترین مصداق کوثر را حضرت فاطمة زهرا(س) دانست و گفت: از نسل آن حضرت یازده امام معصوم ظهور یافته؛ که آخرین آنها حضرت قائم(عج) است، بنابراین حضرت زهرا(س) جامع همه خیرات، کمالات و خیر کثیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سیده بانو کسائیان در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) تحت عنوان فاطمه شناسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن بیان کرد: محبت و رضایت خداوند نسبت به پیامبر اکرم(ص) عطای خیر کثیر است.

استاد مدرسه علمیه فاطمه(س) بندرترکمن ادامه داد: عظمت و مقام حضرت آنقدر والاست که در سایه عطایش، خداوند به رسول اکرم(ص) امر فرمود نماز بخوان و قربانی کن.

وی با اشاره به ااین که فاطمه(س) پاره تن رسول الله(ص) است و رضایت و غضب او نشان از رضایت و غضب خداوند متعال است، توضیح داد: حضرت فاطمه(س) عنصر ماندگار رسول اکرم(ص) و از باقیات صالحات اوست، عطای خیر کثیر به رسول اکرم پاسخی محکم در مقابل دشمنانی است که حضرت را ابتر نامیدند.

مبلغ حوزه، بارزترین مصداق کوثر را حضرت فاطمة زهرا(س) دانست و گفت: از نسل آن حضرت یازده امام معصوم ظهور یافته؛ که آخرین آنها حضرت قائم(عج) است، بنابراین حضرت زهرا(س) جامع همه خیرات، کمالات و خیر کثیر است.

کسائیان خاطرنشان کرد: اگر چه کوثر به پیامبراکرم(ص) عطا شد ولی در حقیقت، خداوند متعال این کوثر را به تمام بشریت، مخصوصاً جنس زن، عطا کرده است؛ انجام عمل صالح همراه با محبت و ولایتمداری نردبان ترقی و بهره مندی ما از این انوار الهی است.

وی اظهارامیدواری کرد که با الگوگیری از این بزرگواران به درستی در مسیر حق قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha