جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نصرالله شفیعی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: آنچه که باعث شده انقلاب اسلامی با اقتدار ۴۰ سالگی خود را با حضور مردم و مسئولان جشن بگیرد، این که مردم با انقلاب اسلامی همراه هستند و رمز تداوم و پیروزی آن حفظ روحیه انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در دومین همایش روابط عمومی ها، رسانه ها و بایستگی های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در بوشهر اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی یک معجزه به یکی از شگفتی ها است چرا که این انقلاب در حدوث آن هم معجزه رخ داد و با رهبری امام و موتور محرکه مکتب اسلام به پیروزی رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آنچه باعث شده انقلاب اسلامی با اقتدار ۴۰ سالگی خود را با حضور مردم و مسئولان جشن بگیرد، این است که مردم با انقلاب اسلامی همراه هستند و رمز تداوم  و پیروزی آن حفظ روحیه انقلابی است.

وی افزود: گرفتن این روحیه به معنای عملی شدن نقشه دشمن است؛ همه خدمات و برنامه ها در راستای حفظ هویت انقلابی است.

شفیعی با بیان اینکه کمیته های ۲۵ گانه ستاد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فعال شده، گفت: برنامه‌های اصلی و شاخصی را برای چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داریم،‌همچنین نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب را داریم که انتظار می رود همه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و با توجه به تداخل این ایام با پیروزی انقلاب اسلامی، از ۱۷ بهمن تا ۲۱ بهمن برنامه‌ها متناسب با ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha