شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبلیغات اسلامی

حوزه/ با حکم مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجا‌ن‌شرقی، سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌شرقی، با حکم مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب منصوب شد.

حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی، در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب که روز گذشته برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر تمدن‌سازی در حال حرکت است، بیان داشت: انقلاب اسلامی اکنون دراوج اقتدار، مرزهای جغرافیایی را پشت سرگذاشته و الهام بخش ملت ها دراقصی نقاط عالم شده است.

وی از فعالیت ۵ هزار و ۸۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: این هیئات با هزینه شخصی خود در راه دفاع از فرهنگ قرآن و عترت هزینه می کنند و در جهت باور و فرهنگ اسلامی مردم تلاش می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی که در تیرماه ۶۰ با فرمان امام ره تشکیل شد از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که درراستای ترویج و گسترش قران و عترت و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پایه گذاری ارزش ها تاسیس شد.

حجت‌الاسلام حسینی خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی را بزرگترین افتخار عنوان کرد و گفت: درعین حال خدمت دراین نهاد ارزشمند حساسیت ویژه ای می طلبد و موفقیت در گرو همراهی و همکاری همدلانه افراد تاثیرگذار می باشد.

گفتنی است؛ در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام علی اکبری سرپرست سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب، حجت‌الاسلام سیدهادی صفوی به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha