جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علیدوست در بین طلاب یزد

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: حوزه علمیه کنونی با حوزه علمیه چهل سال قبل تفاوت اساسی دارد و هم اکنون در حوزه علمیه ساحت های علوم در موضوعات مختلف در حال پیش روی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، در همایش "انقلاب اسلامی و تحول فقه" که در محل مسجد امام حسین(ع) تهران برگزار شد، به تشریح موضوع «تأسیس و توسعه فلسفه اصول و فلسفه فقه» پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی در همه عرصه های علمی فقه، اصول، فلسفه های مضاف و دانش های دیگری که به حوزه علمیه مربوط می شود، به جرأت می توان گفت که کارهای زیادی صورت گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از افرادی که دستاوردهای حوزه را نادیده می گیرند، افزود: حوزه علمیه کنونی با حوزه علمیه چهل سال قبل تفاوت اساسی دارد و هم اکنون در حوزه علمیه ساحت های علوم در موضوعات مختلف در حال پیش روی است.

آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست در پایان با بیان این که منتقدین حوزه علمیه باید انصاف را رعایت کنند، گفت: حوزه های علمیه ظرفیت های خوبی دارند و باید از این فرصت ها و ظرفیت های پیش رو استفاده کرد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha