جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه بافق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید ببینیم کشور قبل از انقلاب در چه شرایطی بوده و اکنون پس از ۴۰ سال به کجا رسیده و دستاورد‌های انقلاب برای ما چه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه بافق پیش از ظهر در دیدار با مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید ببینیم کشور قبل از انقلاب در چه شرایطی بوده و اکنون پس از ۴۰ سال به کجا رسیده و دستاورد‌های انقلاب برای ما چه بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه یزد در ادامه با اشاره به خطرات ناشی از فضای مجازی که در کمین جوانان قرار دارد، افزود: باید در کشور به شکلی عمل شود که جوانان از خطر آسیب های فضای مجازی در امان باشند و از این مباحث نجات یابند.

وی یکی از فعالیت هایی که باید به بهترین شکل در کشور انجام گیرد، کادرسازی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر باید نیرو‌های توانمند متدین تربیت شوند تا بتوانند مشکلات موجود در کشور را حل کنند.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه اگر فردی احساس می کند در حیطه وظایفش توانایی لازم را برای انجام امور ندارد باید جای خود را به فرد لایق دیگری بدهد، تصریح کرد: افراد در هر زمینه ای که فعالیت دارند باید سعی کنند که کارشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در پایان مهمترین وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی را جذب نسل جوان دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر شرایط به گونه ای است که نسل جوان از فضای مجازی تغذیه می‌شود و دیدگاهشان در حال تغییر است و این خطری است که جمهوری اسلامی را به شدت تهدید می کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha