شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: آمار و اطلاعات، پایه و اساس برنامه‌ریزی هر سازمانی است و اگر آمارها صحیح و کامل نباشند نمی‌توان به درستی برنامه ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در نشست مدیران و کارشناسان پذیرش مراکز استانی منطقه مرکز کشور ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آمار و اطلاعات، پایه و اساس برنامه‌ریزی هر سازمانی است و اگر آمارها صحیح و کامل نباشد نمی‌توان به درستی برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه داشتن اطلاعات صحیح برای ارائه خدمات هدفمند ضروری است، تصریح کرد: اگر بخواهیم در مرکز خدمات موفق شویم و متناسب با تحولات اجتماعی پیش رویم، نیاز است آمار صحیحی از جامعه هدف خود داشته باشیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه افزود: اگر ما به درستی ندانیم که جامعه هدف ما چه نیازهای و احتیاجاتی در آینده دارد در اجرای برنامه‌های خود موفق نخواهیم شد.

وی تصریح کرد: اینکه به درستی بدانیم چه تعدادی از خانواده‌های طلاب آمادگی دارند مربی قرآن شوند و یا اینکه چه تعدادی از فرزندان در سنین اشتغال و یا ازدواج هستند ما را در برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات فرهنگی ویژه خانواده‌ها کمک می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به اینکه مرکز خدمات به دلیل یکپارچگی می‌تواند در تکمیل اطلاعات دیگر مراکز حوزوی مؤثر باشد، گفت: بعضی از اطلاعاتی که ما داریم با دیگر مراکز حوزوی مشترک است و اگر ما آنها را تکمیل کنیم اطلاعات دیگر مراکز نیز تکمیل می‌شود.

وی تأکید کرد: موضوع به‌روزرسانی و تکمیل اطلاعات در برنامه پذیرش باید فرهنگ‌سازی و تبیین شود و برای طلاب در جلسات مختلف ضرورت‌های اصلاح اطلاعاتشان بیان شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha