جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: زمزمه های انقلاب اسلامی و مبارزه با ستم و بیداد رژیم شاهنشاهی از همین حوزه ها و مدارس علمیه کشور بلند شد و مردم نیز به تاسی از روحانیون و علما دین در مقابل آن همه بیداد و ظلم برخاستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، مراسم جشن پیروزی انقلاب، عصر امروز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه با حضور معاونین، اساتید و طلاب برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام نادر رنجبر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه ضمن تبریک دهه مبارک انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در چنین روزهایی بود که ریشه های ظلم و فساد پهلوی به دست امام خمینی(ره) و جوانان رشید این مملکت خشکانده شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه ادامه داد: البته به جرأت می توان گفت که زمزمه های انقلاب اسلامی و مبارزه با ستم و بیداد رژیم شاهنشاهی از همین حوزه ها  و مدارس علمیه کشور بلند شد و مردم نیز به تاسی از روحانیون و علما دین در مقابل آن همه بیداد و ظلم برخاستند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه هیچ کسی فکر نمی کرد که مردم ایران بساط 2500 ساله رژیم ستم شاهی را برچینند، تاکید کرد: در آن زمان شاه مخلوع مورد حمایت ابرقدرتهای بزرگ جهان بود و این را برای خود مایه دلگرمی می دانست، ولی خبر نداشت که آنها به وی نیز پشت خواهند کرد.

حجت الاسلام رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در طول تاریخ اسلام همواره روحانی و طلبه نقش حساسی در سرنوشت جامعه اسلامی داشته، گفت: امروز نیز که دنیای استکبار به صورت یکپارچه با این ملت و نظام دشمنی می کند باید حوزه ها و طلاب هوشیارتر از گذشته باشند و مراقب جریان های خزنده و نفوذی در حوزه های علمیه باشند و خود را از جریان های سیاسی دور نگه دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه تصریح کرد: در سال های اخیر هجمه های تبلیغاتی بسیاری علیه علمای شیعه به ویژه حوزه های علمیه توسط رسانه های معاند صورت گرفته است، ولی باید اذعان کرد که ما در بحث رسانه آن طور که باید و شاید نتوانسته ایم که با آنان مقابله به مثل کنیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز همه شما طلبه سربازان فرهنگی این نظام و ملت هستند، لذا باید به سلاح ایمان و علم مسلح باشید و از آرمان های امام راحل و شهدا دفاع کنید.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه باعث بیمه شدن نظام خواهد شد، گفت: یکی دیگر از ترفندهای دشمنان مملکت این است که مردم و روحانی را از هم جدا کنند، زیرا آنان به خوبی می دانند که نقطه قوت نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران همین حوزه ها، علما، روحانیون و طلاب هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در پایان سخنان خود بیان داشت: همه ما می دانیم که 22 بهمن امسال با توجه به تبلیغات منفی بسیار دشمنان بسیار حساس تر از سال های گذشته است، لذا وظیفه ملی و شرعی همه ماست که در راهپیمایی این روز باشکوه شرکتی تاریخی و ماندگار داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha