جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ سهیل اسعد - دانش آموخته المصطفی

حوزه/ بهره گیری حداکثری از امکانات در راستای تقویت آموزه ها و کیفیت بخشی به عملکردها و پذیرش طلاب و دانش پژوهان باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سهیل اسعد در آئین با شکوه فارغ التحصیلی دانش آموختگان مجتمع جامع امام خمینی(ره)، وابسته به جامعه المصطفی که امروز در قم برگزار شد، ضمن ارائه خاطراتی از دوران اولیه تحصیلات علوم دینی خود اظهار داشت: مدیریت در اسلام که از همان ولایت سرچشمه می گیرد در تمام تعالیم اسلامی تسری پیدا می کند و اخلاق از مهمترین مولفه های آن است.

این دانش آموخته جامعه المصطفی با اشاره به این که در ارزیابی های جامعه المصطفی به کمیّت بیش از کیفیت اهمیت داده می شود، خاطرنشان کرد: علی رغم این که در جامعةالمصطفی بر کیفیت تأکید زیادی صورت می گرید، ولی دلیل تمرکز بر کمیت  بر اساس نیازهای فراوان عرصه جهانی و لزوم پاسخگویی به نیازهای معرفتی عرصه بین الملل مورد توجه قرار می گرفت.

وی با بیان این که باید نسبت به خروجی ها حساس بود، ارزیابی های دقیقی نسبت به تمرکز بیش از اندازه بر کمیت داشته باشیم، اظهارداشت: باید ضمن توجه به کمیت به صورت تخصصی بر کیفیت توجه داشته باشیم و ضمن کشف استعدادهای طلاب و علاقه مندی های ایشان، طلاب و دانش پژوهان را ناظر به این موضوعات جهت دهی نمود.

سهیل اسعد با اشاره به این که بهره گیری حداکثری از امکانات در راستای تقویت آموزه ها و کیفیت بخشی به عملکردها و پذیرش طلاب و دانش پژوهان باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: تمرکز بر کیفیت بخشی به فعالیت ها ضمن منسجم سازی امکانات، بالاترین بهره وری را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha