جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر تبیین و تشریح دستاوردها و خدمات نظام اسلامی، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان برکات انقلاب و خنثی‌سازی سیاه نمایی‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد موسوی، امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد برگزار شد، با گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر بزرگداشت شایسته و کیفی مراسم دهه فجر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به اقشار مختلف مردم به‌ویژه به نسل جوان کشور است، افزود: نوجوانان و جوانان شرایط دوران پهلوی را درک نکرده و بسیاری از آن‌ها نمی‌دانند ایران در آن زمان در چه وضعیتی قرار داشت، ازاین‌رو باید این موارد با استفاده از ابزارهای مختلف به نسل جدید بیان شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه دشمنان با سوءاستفاده از کمبود آگاهی نسل‌های جدید نسبت به شرایط دوران رژیم ستم‌شاهی و خدمات انقلاب اسلامی سعی در سیاه نمایی دارند، اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی سعی دارند شرایط و وضعیت ایران در دوران پهلوی را گل و بلبل نشان داده و از سوی دیگر خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را ناچیز جلوه دهند در حالی که در واقعیت دقیقاً عکس آن است.

وی ادامه داد: باید در دهه فجر ضمن بیان اوضاع ایران در دوران رژیم سیاه ستم‌شاهی در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، دستاوردها و خدمات و برکات انقلاب را در این بخش‌ها مقایسه کرده و از این طریق سیاه نمایی‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و فعالیت کنیم که دشمنان نتوانند از برخی ضعف‌ها و کاستی‌های موجود در بخش اقتصاد و معیشت کشور سوء استفاده کرده و به نسل جدید این‌گونه القا کنند که نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد بوده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی طاغوت سالاری را در این کشور به هم ریخت و به جای آن مردم‌سالاری دینی را بنیان نهاد، خاطرنشان کرد: دستاوردهای این نظام در بخش‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به‌اندازه‌ای چشمگیر است که به‌هیچ‌عنوان با شرایط اسف‌بار دوران رژیم پهلوی قابل‌مقایسه نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha