جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب-نائب الصدر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالباقی اسحاقی گفت: تاثیر و جایگاه روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین حفظ دستاوردهای آن در این ۴۰ سال بسیار ویژه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، ویژه برنامه بزرگداشت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، در مدرسه علمیه سطح عالی نائب الصدر رشت با حضور طلاب و اساتید آن مدرسه برگزار شد.
طی این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالباقی اسحاقی، مدیر مدرسه علمیه نائب الصدر با بیان مشکلات قبل از انقلاب و زحمات بسیاری که در راه پیروزی آن کشیده شده، گفت: برای به ثمر رسیدن این انقلاب زحمت های بسیار زیادی کشیده شد و انقلابیون خون دل های بسیاری خوردند.

استاد حوزه درخصوص نقش روحانیت در پیروزی انقلاب، ادامه داد: تاثیر و جایگاه روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین حفظ دستاوردهای آن در این ۴۰ سال بسیار ویژه بوده است.

عضو شورای حوزه علمیه گیلان افزود: همه ما روحانیون مدیون حضرت امام(ره) بنیانگذار انقلاب و خون شهدا هستیم و طلاب عزیز بدانند اگر می خواهند ادامه دهنده راه پربرکت امام و شهدا باشند، این امر با جدیت و مجاهدت در درس خواندن حاصل می شود؛ پس خوب درس بخوانید و در جامعه به تبلیغ دین اسلام و تبیین حقایق اهل بیت علیهم السلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha