شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نواب

حوزه/ درجهان اسلام نقش نیروهای مسلمان شبهه قاره هند و یمن برای مبارزه با آمریکا، بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری »حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ابو الحسن نواب عصر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید سید ضیاء الدین از شهدای پاکستان که در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد گفت: درجهان اسلام نقش نیروهای مسلمان شبهه قاره هند و یمن برای مبارزه با امریکا، نقش بی بدیل است. این منطقه دارای خصوصیاتی است که ازجمله آن نوع زبان این منطقه است که با زبان خاص شان می توانند در هر کشوری حتی دورترین نقطه دنیا حضور یابند و اثر گذار بوده و برای دین و اسلام مؤثر باشند و دنیا را به اسلام دعوت کنند.

وی عنوان کرد: دومین ویژگی مردم پاکستان این است این کشور به نام اسلام و مسلمانی راه اندازی شده است، شجاع و ساده زیست می باشند و اولین کشور جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: از دیگر ویژگی، عاشق اهل بیت(ع) و متدین و مسلمان می باشند، این ارزش است.

رئیس دانشگاه ادیان ومذاهب افزود: از دیگر ویژگی ها، جمعیت این کشور است. این جمعیت وزنه مهم درجهان است؛پاکستان یک کشور اتمی می باشد، دمکراسی در این کشور وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: از دیگر خصوصیات این است که در تبلیغ می توانند موفق عمل کنند، بدون امکانات می توانند به راحتی تبلیغ کنند. باید طلاب این کشور برای اثر گذاری خوب درس بخوانند، زبان را یاد بگیرند به علوم روز مجهز باشند. سید ضیاء طلبه موفق در عمل به اسلام بود، ساده زیست و عاشق دین بود، برای همین موفق شد.

رئیس دانشگاه ادیان ومذاهب افزود: در جهان اسلام، ساده زیستی و اخلاق می تواند مردم را جذب دین کند.

 

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • hussain IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
    0 0
    در مورد برگزار کننده هیچ عنوانی ذکر نکردید واین خلاف اخلاق و امانت است