جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موصلی ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان

حوزه/ موصلی با بیان اینکه توجه ویژه به نیازمندان از اولویت‌های انقلاب است، گفت: نظام اسلامی در طول عمر چهل‌ساله خود با وجود جنگ تحمیلی و تحریم‌ها و فشارهای خارجی و کارشکنی‌های دشمنان توانسته است استقلال خود را حفظ و به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران طی ۴۰ سال اخیر در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و به راه خود محکم‌تر از قبل ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت در طول ۴۰ سال انقلاب، به‌ویژه در این ماه‌ها همه تلاش خود را کردند تا روز استقلال ملت ایران جشن گرفته نشود؛ اما آنان این آرزو را به گور خواهند برد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان، توجه ویژه به مسائل نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و عشایر را از اولویت‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: کمیته امداد با درایت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب تأسیس شد و اقشار آسیب‌پذیر را تحت پوشش خود قرار داد.

موصلی، توجه ویژه به مسائل اشتغال و مسکن نیازمندان و همچنین مسئله ازدواج جوانان را از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و نیکوکاران به توانمندسازی نیازمندان و کاهش فقر بپردازیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه فجر، گفت: برنامه‌های مختلفی در دستور کار کارگروه روستا و محرومیت‌زدایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به احداث مسکن برای نیازمندان و بهره‌برداری از طرح‌های مختلف اشتغال‌زایی به‌ویژه طرح‌های دانش‌بنیان، اشاره کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha