جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میرباقری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان این که باید در برابر دشمنان مقاومت کنیم، گفت: جنگ اقتصادی نتیجه ای جزء شکست برای دشمن نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین میرباقری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قم، اظهار داشت: پیامبران الهی نعمت های خداوند هستند که برای هدایت انسان ها فرستاده شده اند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن می فرماید انسان ها با رقابت در دنیای مادی نتوانستند از نعمت پیامبران به خوبی بهره ببرند و در نهایت انسان های غفلت کننده وارد برزخ شدند.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری تصریح کرد: جامعه با غفلت هایی که صورت گرفته تبدیل به جهنم شده و گناهکاران این جهنم را به عینه خواهند دید.

وی با اشاره ایام شهادت حضرت زهرا(س) تاکید کرد: ایشان در زمانی که در قید حیات بودند به دنبال این بودند که مردم را به سمت حقیقت و دین باوری سوق دهند.

عضو خبرگان رهبری به دین گریزی حاکمان غربی اشاره و تاکید کرد: در غرب دین پرستی مدرن ایجاد شد که در واقع دیانت و خداپرستی را از یاد برده ا ند و به جای آن تمامی تمایلات مادی را وارد دین خود کرده اند.

وی افزود: غربی ها معتقد هستند که خدا مرده است و خدایی برای هدایت دنیا وجود ندارد و به دنبال این هستند که این را در دنیا جا بیندازند.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری  به نقش امام خمینی (ره) در برابر تفکرات غربی اشاره کرد و بیان داشت:اسلامی سازی ایرانی و بیداری معنوی در جهان یکی از اصلی ترین اهداف امام خمینی( ره )در برابر این اقدامات بود و توانست به خوبی این مهم را در جهان عملیاتی سازد.

وی افزود: در این مسیر اگر به سمت حاکمیت جهانی نرویم دشمنان به دنبال استحاله ای اسلام خواهند رفت و باید برابر آنان ایستاد.

عضو خبرگان رهبری به چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دشمن به دنبال جنگ روانی است و می خواهد دستاوردهای چهل سالگی نظام را ناچیز بشمارد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی ایران کاملا موفق بوده است و این را آمارهای مختلفی که ارائه می شود تایید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری تصریح کرد: تفکر های غربی ضد خدا هستند و  این موضوع را هنوز برخی از غرب زدگان داخلی قبول نکرده اند در حالی که واقعیت موجود در غرب این را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: اسلام به رهبری ایران در برابر لیبرال گری به رهبری آمریکا  قرار گرفته است و تشکیل جبهه های نظامی مانند ناتو نیز برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بود که در عمل نتوانستند اقدامی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری  ابراز داشت: امروز جبهه مقاومت در منطقه حرف اول را می زند و اجازه نمی دهند آسیبی به کشورهای جبهه مقاومت برسد.

وی افزود: جنگ اقتصادی هم نتیجه ای جزء شکست برای دشمن نخواهد داشت و تنها لازم است در این مسیر مقاومت کنیم البته اگر برخی غرب زدگان که قلبه ای خود را نیویورک می بینند اجازه بدهند، نظام به اهداف خود خواهد رسید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha