شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیر مدرسه علمیه لارستان با حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس با مدیر مدرسه علمیه لارستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس با حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر موسوی مدیر مدرسه علمیه لارستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در این جلسه با اشاره به موضوع حفظ وحدت اظهار داشت: حفظ وحدت، اتحاد و انسجام موجب دوام و استمرار انقلاب می شود و برگزاری هرچه باشکوه تر جشن چهل سالگی انقلاب موجب افزایش امید در جامعه و ناامیدی دشمنان انقلاب می شود.

مدیر مدرسه علمیه لارستان گرامیداشت دهه مبارکه فجر را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: حضور پرشور آحاد مختلف مردم جامعه در راهپیمایی 22 بهمن ماه سبب یاس دشمن خواهد شد از این رو باید تمامی ملت ایران اعم از مردم و زن در این راهپیمایی حضور به هم رسانند.

وی در پایان نیز به ایراد سخن پیرامون رسیدگی به امور معیشتی مردم و طلاب پرداخت.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس نیز در ادامه این جلسه پیرامون برپایی چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است، در پایان این دیدار حجت الاسلام  حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با حضور در دفتر مدیریت این مجموعه از نحوه اداره و وضعیت مدرسه علمیه لارستان از نظر کمی و کیفی مطلع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha