جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس جمعیت علمای پاکستان شاخه نیازی

حوزه/ پیر اعجاز احمد هاشمی رئیس جمعیت علمای پاکستان ضمن اظهار تاسف نسبت به وضعیت مسلمانان مظلوم جهان گفت: مسلمانان مظلوم فلسطین و کشمیر در انتظار اتحاد عالم اسلام هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، پیر اعجاز احمد هاشمی رئیس جمعیت علمای پاکستان و نائب رئیس مجلس متحده عمل ضمن اظهار تاسف نسبت به وضعیت مسلمانان مظلوم جهان گفت: مسلمانان مظلوم فلسطین و کشمیر در انتظار اتحاد عالم اسلام هستند.

اعجاز هاشمی در گفتگو با گروه رسانه ای جمعیت علمای پاکستان در شهر لاهور گفت: باوجود این تعداد از کشورهای مسلمان اقدامی جدی در حمایت از مسلمانان مظلوم در سراسر دنیا انجام نمی شود.

وی با انتقاد از سیاست های خارجی پاکستان در نحوره ارتباط با کشورهای اسلامی افزود: دولت های ما تاکنون نتوانسته اند در ارتباط خود با ایران و عربستان سعودی تعادل برقرار کنند به همین دلیل ارتباط با کشورهای عربی و خلیجی بیشتر بوده است.

رئیس جمعیت علمای پاکستان شاخه نیازی با اشاره به وضعیت مسلمانان در دنیا گفت: امروز در دنیا تنها خونی که ارزش ندارد و به راحتی ریخته می شود؛ خون مسلمانان است و ما شاهد آن هستیم که که مسلمانان مظلوم توسط یهود در فلسطین و توسط هندوها در کشمیر کشته می شوند ولی هیچ کس در دنیا حاضر به محکوم نمودن این اقدامات هم نیست.

وی که نائب رئیس مجلس متحده عمل است با بیان هدف اصلی در سیاست خارجی آمریکا گفت: یکی از اهداف اصلی در سیاست خارجی آمریکا تامین امنیت اسرائیل است که به خاطر آن دنیا را در معرض تهدید قرار داده است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد که تاریخ انسانیت شاهد است که در سطح بین الملل تنها ایران و حزب الله است که به صورت جدی مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده اند و به همین دلیل برای آنها مشکلاتی بوجود می آورند ولی با این وجود آن ها در مساله فلسطین بیش از همه فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha