جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امین

حوزه/ رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، جزئیات جشنواره فرهنگی هنری امین را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» دراصفهان، مجید شجاعی صبح امروز در جلسه توجیهی جشنواره فرهنگی هنری امین با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره زمینه ها و عرصه های شرکت در این جشنواره را تبیین و اظهار کرد: جشنواره در چهار عرصه هنرهای ادبی، تجسمی، تصویری و هنرهای شفاهی برگزار می شود.

وی افزود: بروشورها و پوسترهایی نیز برای مدارس علمیه ارسال شده و در سایت مرسلات  توضیحات کافی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره ارائه شده است.

رئیس اداره هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان زمینه های شرکت طلاب در هر یک از چهار عرصه معرفی شده گفت: در عرصه هنرهای ادبی که شامل داستان نویسی، فیلمنامه نویسی، یادداشت نویسی و شعر می باشد، طلاب آثار خود را با مراجعه به سایت مرسلات بارگذاری می کنند.

وی اضافه کرد: عرصه دوم هنرهای تجسمی می باشد که شامل عکاسی، طراحی، نقاشی، خطاطی، گرافیک و طراحی پوستر است که به صورت حضوری آثار تحویل معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران می گردد.

شجاعی، عرصه سوم برای ارائه آثار را هنرهای تصویری عنوان کرد و افزود: این عرصه شامل کلیپ، فیلم کوتاه، پویا نمایی، نماهنگ، نرم افزار (اپلیکیشن و بازی های رایانه ای) می باشد و طلابی که در این زمینه آثاری دارند می توانند این آثار را به معاونت فرهنگی حوزه ارائه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شده است طلاب آثار تجسمی و تصویری خود را به معاون فرهنگی مدارس علمیه تا تاریخ 20 فروردین 98 تحویل دهند. 

دبیر جشنواره فرهنگی هنری امین عرصه چهارم شرکت طلاب در این جشنواره را شامل هنرهای شفاهی بیان کرد و ادامه داد: این عرصه شامل هنر سخنوری، قصه گویی، کلاس داری و اجرای برنامه کودک و مرثیه سرایی است و ثبت نام در این رشته ها تنها از طریق سایت مرسلات صورت می گیرد، هم چنین دبیرخانه جشنواره از 22 لغایت 24 فروردین 98 داوری آثار را به صورت متمرکز در مرکز مدیریت خواهران انجام می دهد.

وی افزود: به غیر از این چهار عرصه هنری یک بخش ویژه نیز در جشنواره وجود دارد که شامل ارائه آثار پیرامون شخصیت علمی و اجتماعی بانو مجتهده امین است، در هریک از این چهار عرصه طلابی که دارای اثری درباره زندگی و شخصیت اجتماعی و علمی بانو مجتهده امین آثاری داشته باشند به صورت ویژه داوری خواهند شد.

شجاعی زمان اختتامیه این جشنواره را 28 فروردین 98 روز تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اعلام کرد و گفت: کار ویژه ای نیز به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) به صورت متمرکز در دبیرخانه جشنواره انجام می شود که شامل بازنویسی کتاب بانو مجتهده امین با عنوان «روش خوشبختی و توصیه به خواهران ایمانی» است و سعی بر این است که این کتاب به زبان امروز توسط طلاب صاحب قلم حوزه علمیه اصفهان بازآفرینی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه نجفی درچه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    0 0
    ثبت نام
  • فاطمه نجفی درچه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    0 0
    ثبت نام
  • فاطمه نجفی درچه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
    0 0
    ثبت نام