جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شورای هماهنگی مازندران

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با مهم ارزیابی کردن نقش روحانیت در دهه پنجم انقلاب اسلامی، گفت: روحانیت همواره ثابت کرده در دفاع وصیانت از انقلاب پیشگام است و به طور حتم با همه توان پای انقلاب و نظام اسلامی خواهد ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، چهارشنبه شب در نشست روحانیت ساری با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، این حضور را تجلی وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که ملت ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی بار دیگر با قدرت به صحنه آمدند و ثابت کردند که در دفاع از انقلاب پیشگام هستند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در 22 بهمن امسال ثابت کردند که تحریم ها و فشارهای اقتصادی تأثیری در اراده ملی آنها نخواهد داشت.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی با این حضور گسترده مردم با اقتدار وارد دهه پنجم خود شده است، خاطرنشان کرد: این ملت در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در این جشن ملی حاضر شدند و دشمنان را حیرت زده کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران تصور می کردند با فشارهای اقتصادی که به این مردم وارد کردند شاهد حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهند بود، بیان داشت: اما مردم با دیگر حماسه ای خلق کردند که هیچ چیز توان توصیف آن را ندارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان از ماه ها قبل تلاش های تبلیغاتی خود را علیه ناکارآمدی انقلاب و نظام اسلامی آغاز کردند، گفت: آنها با نادیده گرفتن دستاوردهای عظیم چهل ساله انقلاب به دنبال تضعیف انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن بودند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که پیشرفت هایی که ایران اسلامی در چهار دهه اخیر به دست آورده به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، بیان داشت: این پیشرفت ها در سایه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب ایجاد تحول عظیمی در ایران شده است، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه صنایع نوین جزء چند کشور برتر دنیا محسوب می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با مهم ارزیابی کردن نقش روحانیت در دهه پنجم انقلاب اسلامی، گفت: روحانیت همواره ثابت کرده در دفاع وصیانت از انقلاب پیشگام است و به طور حتم با همه توان پای انقلاب و نظام اسلامی خواهد ایستاد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha