جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شب شعر طلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر تشکیل جلسات و محافل شعر در مدارس علمیه قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در محفل شب شعر طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) ضمن قدردانی از تشکیل این نوع جلسات در مدارس علمیه، گفت: این دومین شب شعر که در این مدرسه، توسط  معاونت تهذیب این مدرسه برگزار  می شود وچه خوب است که این نوع محافل برای طلاب بیش از پیش با نظم بهتری برگزارشود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد :شعر نماد دوستی است و شعرای بزرگی در کشور ما هستند که شعرهایی در همین مسیر سروده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ما باید در کنار همه مشکلاتی  که در حوزه های مختلف داریم، شعر را به عنوان محوری در مسیر ترویج دوستی و محبت را در خانه هایمان و در دانشگاه و مجالس عمومی تقویت کنیم و با زبان شعر همدیگر را به دوستی، محبت و برادری دعوت نماییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر جمع آوری شعرهای طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین در مجموعه ای بیان کرد: شعرهایی که طلاب با شوق وذوق بیان می کنند، باید این اشعار توسط معاونت تهذیب جمع آوری و به چاب رسیده و در اختیار دیگران قرار دهیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بیشتر بر علم آموزی و جدیت در دروس حوزوی بیان کرد: آنچه که برای شما طلاب حائز اهمیت است، جدیت و تلاش بیشتر جهت فراگیری بیشتر اساتید در کلاس ها می باشد  و سرودن شعر و شعرخوانی باعث نشود که آن هدف اصلی که داشتیم، مورد فراموشی قرار گیرد.

سپس حجت الاسلام خدابخش در رابطه با برگزاری محافل شب شعر طلاب در مدرسه امام صادق(ع) بیان کرد: با هماهنگی با مدیران مدارس علمیه، تصمیم داریم که این نوع برنامه ها را در کلیه مدارس برگزار نماییم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha