جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی در واکنش به حادثه خونین تروریستی سپاه پاسداران انقلاب در استان سیستان و بلوچستان گفت: این جنایت بر اثر عصبانیت دشمنان از چهل سالگی انقلاب رخ داد و خواهان تفرقه بین امت واحده بودند، اما مردم ایران با بصیرت، وحدت و یکپارچگی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام خواهند ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در بیانیه‌ای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را محکوم کرد. 

در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إليه راجعون

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ

حادثه خونین تروریستی اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت مظلومانه و جراحات جمعی از افسران و سربازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید، به محضر مبارک ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، نیروهای مسلح و مردم شریف ایران و بازماندگان محترم تسلیت عرض می‌نمایم. بی شک همگام با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در حالی که ملت باشعور و قهرمان ایران و خصوصا استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی همراه با مردم بزرگوار ایران اسلامی در خلق حماسه بزرگ جشن پیروزی داشتند، دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و متحدانش خشم عمیق و کینه دیرینه خودشان را برون افکندند و مرتکب جنایتی کور شدند و در عملیات انتحاری جوانان عزیز عرصه خدمت و امنیت جمهوری اسلامی ایران را به فیض عظیم شهادت رساندند.

این جنایت بر اثر عصبانیت دشمنان از چهل سالگی انقلاب رخ داده و خواهان تفرقه بین امت واحده بودند، اما مردم ایران با بصیرت، وحدت و یکپارچگی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام خواهند کرد.

اینجانب از طرف روحانیون و ملت پاکستان به روح پاک شهیدان درود فرستاده و به محضر خانواده معزز شهدای این حادثه تسلیت عرض کرده و علو درجات برای شهیدان و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه از خداوند منان خواستارم.

سید احمد رضوی
رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان
25 بهمن ماه 1397

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha