جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در ظرف ۴۰ سال گذشته از خباثت خود طرفی نبسته، با حمایت آل سعود عملیات ترور را فعال نمودند،گفت: حادثه تروریستی زاهدان انتقام کور از حماسه ۲۲ بهمن بود.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی زاهدان، با تمسک به آیه 8 سوره مبارکه صف که می فرماید:« يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد،گفت: ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی حاکی از تاییدات الهی و فروزان تر شدن مشعل حکومت مستضعفین در روی زمین است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه شاید جبهه باطل با خدعه و نیرنگ چند روزی هم خود نمایی کند، گفت: عمر اهل باطل، کوتاه و حکومت حق برای همیشه پایدار و پیروزی ازآن بندگان خداست.

وی در ادامه با استفاده از روایت« لِلْباطِلِ جَوْلَةٌ وَ لِلْحَقِّ دَوْلَةٌ»؛ باطل تنها جولان دارد و چهره نفاق و فریب او پس از مدّتی آشکار می گردد؛ امّا دولت پایدار از آنِ حق است و حق جاودانه می ماند، گفت: تشدید دشمنی ها در آستانه 40 سالگی انقلاب حاکی از ضعف و ناکامی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی با بیان اینکه دشمن نظام اسلامی وقتی که از وعده تابستان داغ و حضور خیالی خود در کنفرانس تهران قبل از 40 سالگی انقلاب، نا امید شدند، گفت: استکبار جهانی و دشمنان وحدت با پشتیبانی وهابیت بدنبال ایجاد تفرقه قومی در قالب ترور و آشوب هستند.

وی با ابراز نگرانی از اینکه ادامه فعالیت‌‌های تروریستی و خرابکارانه درمناطق مرزی از جمله حادثه شهریور ماه اهواز و زاهدان، گفت: وزارت امور خارجه جهت استرداد سران گروهک های تروریستی که در برخی کشورهای اروپایی و پاکستان ساکنند، اقدام قاطع انجام دهد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در ظرف 40 سال گذشته از خباثت خود طرفی نبسته، با حمایت آل سعود عملیات ترور را فعال نمودند،گفت: حادثه تروریستی زاهدان انتقام کور از حماسه 22 بهمن بود. 

حجت الاسلام مختار سلیمانی با بیان اینکه استکبار جهانی و آل سعود دستشان تا مرفق به خون مردم سوریه، عراق و کودکان یمن آغشته است، گفت: حادثه تروریستی زاهدان، توسط کسانی صورت گرفت که اصالتا شناسنامه آمریکایی، سعودی دارند.

وی در پایان گفت: گروهگهای تروریستی با رقص و نوکری برای جلب رضایت اربابان صهیونیستی، وهابی خود نخواهند توانست خللی به وحدت و امنیت ایران اسلامی برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha