جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک با تاکید بر این که سپاه انتقام جدی از عاملان جنایات سیستان و بلوچستان بگیرد، گفت: مردمی که ماهیت و فلسفه شهادت را از متن آیات و روایات فراگرفته اند به هیچ وجه دست از آرمان ها برنخواهند داشت و شهادت نیز اراده های آنان را قوی تر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به شهادت مظلومانه تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دشمنان بدانند این گونه جنایات هیچ گونه خللی در اراده و روحیه ملت ما ایجاد نمی کند، بلکه خون این شهدای مظلوم که شب و روز بیدار بوده و کار پاسداری و نگهبانی از امنیت ملت را بر عهده داشته اند و به این شکل مظلومانه مورد ترور قرار گرفته اند، انسجام ملت ما را بیشتر می کند.

وی افزود: پیام این شهادت ها برای آمریکا که با بودجه عربستان و دیگر ایادیش در منطقه این دست حوادث را رقم می زند آن است که این نوع اقدامات ملت ما را از اسلام، شهدا و ولایت جدا نمی کند و دشمنان کور خوانده اند که بتوانند ما را از اسلام و انقلاب جدا کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر روحیه شهادت طلبی ملت ایران، تصریح کرد: مردمی که ماهیت و فلسفه شهادت را از متن آیات و روایات فراگرفته اند به هیچ وجه دست از آرمان ها برنخواهند داشت و شهادت نیز اراده های آنان را قوی تر کرده است.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که وجود دارد این است که سپاه پاسداران دو اقدام جدی در دستور کار خود قرار دهد و در وهله اول مراقبت های حفاظتی و اطلاعاتی را ارتقاء بخشد و در وهله بعد انتقام جدی از عاملان این جنایات بگیرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha