شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امضا تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین دادگستری قزوین و دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از قزوین،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین دادگستری استان قزوین و دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، گفت: نهاد نماز جمعه با توجه به همت و تلاش ائمه جمعه یکی از نهادهای تاثیر گزار در جریان سازی فرهنگی است و باید از این ظرفیت ها در پیشگیری و کاهش جرائم استفاده شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه رئیس کل دادگستری استان قزوین سابقه درخشانی در زمینه تعامل دستگاه قضایی با ائمه جمعه در استان خراسان شمالی دارند که این تجربه در قالب تفاهم نامه ای به امضا رسید و از این پس شاهد همکاری بیش از پیش این دو نهاد خواهیم بود.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین اظهار کرد: از مدت ها قبل متن تفاهم نامه در اختیار ائمه جمعه قرار گرفته و بررسی ها و کارشناسی های لازم صورت گرفته، تا شاهد هماهنگی بیشتر ائمه جمعه و دادگستری استان قزوین در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی اظهار کرد: با اجرای این تفاهم نامه می توانیم شاهد تبیین و پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه باشیم که امیدواریم به زودی محقق شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: امیدواریم با اجرای هر چه بهتر این تفاهم نامه شاهد تعامل و همکاری هر بیشتر دستگاه قضایی و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین باشیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha