جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی ابراهیمی - مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین

حوزه/ برای جذب جوانان مستعد به حوزه در طی چندین سال متوالی تلاش های زیادی انجام شده و سرانجام این تلاش ها درسال های تحصیلی ۹۵ ، ۹۶ و ۹۷ نتیجه بخش بوده و شاهد حضور۶۰ درصدی جوانان برای تحصل در حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاریحوزه، حجت الاسلام علی ابراهیمی در گردهمایی طلاب و فضلای اسفراینی حوزه علمیه قم که در قم برگزار شد، با اشاره به علاقه مندی جوانان زیادی برای تحصیل در حوزه علمیه اسفراین گفت: برای جذب جوانان مستعد به حوزه در طی چندین سال متوالی تلاش های زیادی انجام شده و سرانجام این تلاش ها درسال های تحصیلی 95/ 96 و 97 نتیجه بخش بوده و شاهد حضور60 درصدی جوانان برای تحصل در حوزه هستیم.

مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) اسفراین افزود: در فاصله همان سال 256 نفر در سایت برای ورود به حوزه ثبت نام کرده اند و نهایت ها 50 نفر جذب شدند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 120 نفر در 6 پایه در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل می باشند و در این عرصه نباید از حمایت های امام جمعه این شهر برای راه اندازی و جذب و ... به سادگی گذشت.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با تلاش هایی که تاکنون صورت گرفته در سال گذشته مجوز سطح دو برای جذب طلاب در این صادر شده است.

مدیر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) اسفراین افزود: از مسائل قابل توجه در این مدرسه علمیه این است که مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) از میان 120 مدرسه خراسان بزرگ، جزء 25 مدرسه برتر از نظر علمی قرار گرفته ودلیل آن جذب اساتید قوی است.

وی عنوان کرد: درحال حاضر این مدرسه در مسائل فرهنگی و اجتماعی فعالیت های بسیار خوبی انجام داده و توانسته در منطقه و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: از دیگر برنامه های برگزار یادواره شهدا حوزه ودانشگاه برای تقویت بین دو نهاد حوزه و دانشگاه و اجرای برنامه تبلیغی در پارک ها با حضور مبلغان قوی بوده است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha