جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است که باید به مطالبه و گفتمان ملی و فهم و عزم ملی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم شامگاه شنبه در هفتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه آذربایجان باید پیشگام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد، گفت: جلوگیری از منزوی و بایکوت شدن این منشور، اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: باید با جلوگیری از تحریف این منشور راهبردی، در مقابل عادی شدن و به فراموشی سپرده شدن این بیانیه ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ورود آتش به اختیار جوانان برای عملیاتی شدن گام دوم، خاطرنشان کرد: آتش به اختیاری به معنی زیرپا گذاشتن قوانین نیست؛ بلکه افراد انقلابی، جوان و با نشاط باید با رعایت قانون آتش به اختیار در حوزه فرهنگ و تبلیغی تلاش جهادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه این بیانیه باید هوشمندانه تبیین شود، ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است که باید به مطالبه و گفتمان ملی و فهم و عزم ملی تبدیل شود.

وی با تاکید بر تعیین مسئولیت به خودمان در قبال عمل به بیانیه گام دوم، متذکر شد: این منشور تاریخی باید زنده بماند تا درونی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان آذربایحان‌شرقی راه‌کاریابی و تهیه نقشه اقدام و عمل توسط گروهای مختلف را در خصوص این بیانیه خواستار شد و گفت: دانشجویان، طلاب، نخبگان و فعالان بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای باید به اقدام جهادی در این حوزه اهتمام ویژه داشته و دستگاه های مختلف اجرایی هم برای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب همگام باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha