شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌  والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد در سازمان منابع طبیعی

حوزه/ روحانیون برتر طرح ملی سفیران انفال طی مراسمی با حضور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری و جمعی از شخصیت‌های حوزوی در شهر مقدس قم تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  گردهمایی روحانیون استان قم با موضوع «نقش آموزه‌های دینی در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی» ظهر امروز به همت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد،

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خاک مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قم و خلیل آقایی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری به ایراد سخن پرداختند.

طرح ملی سفیران انفال با محوریت استفاده از ظرفیت روحانیون در راستای ترویج آموزه‌های مرتبط با منابع طبیعی در روستاها، هم‌زمان با سراسر کشور در استان قم نیز به صورت ویژه در 7 روستای آسیب‌پذیر درحال اجراست که در این گردهمایی از سه نفر از روحانیون برتر این طرح تجلیل به عمل آمد.

در این گردهمایی روحانیون از مشارکت دو نفر از ائمه جمعه بخش‌های تابعه استان قم در راستای تحقق اهداف منابع طبیعی در روستاها تقدیر شد.
خاطرنشان می‌شود، غرس نهال در حیاط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور جمعی از اعضای این نهاد حوزوی از دیگر بخش‌های گردهمایی روحانیون استان قم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha