جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کلنگ زنی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: بیش از هفت هزار نفر از حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان فارغ التحصیل شده اند و این ظرفیت بالایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا بهرامی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)، گفت: با توجه به ظرفیت بالای بانوان طلبه، باید نگاه ها را به حوزه علمیه خواهران عوض کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور، زنان هستند که در مشاغلی  متفاوت تاثیرگذار هستند عنوان کرد: بیش از ۶۵۰۰ نفر خواهر در استان اصفهان در سطح ۲ و 3 مشغول تحصیل در حوزه های علمیه هستند و تعداد محدودی هم در سطح ۴ به تحصیل مشغول می باشند.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامی خاطر نشان کرد: بیش از هفت هزار نفر از حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان فارغ التحصیل شده اند و این ظرفیت بالایی است.

وی یادآور شد: از میان نخبگان حوزوی 11 درصد خانم و 6 درصد از آقایان بودند که بخش قابل توجهی از انان از استان اصفهان بودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از مسئولان شهرمباركه خواست همت بگمارند  تا در آینده نزدیک ساختمان مدرسه علميه الزهرا(س) بهره برداری شود.

وی افزود: این ساختمان با 20 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 3500 متر مربع تا سال آینده احداث خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha