جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آئین تکریم و معارفه مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان شمالی

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور، گفت: باید دغدغه آحاد مختلف جامعه اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) افزایش یافته و فعالیت فرهنگی در این زمینه فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل، امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان، بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی درزمینهٔ مهدویت تأکید کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی باید به‌صورت مناسب و اصولی اجرا شده تا اثرگذاری مورد انتظار را داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید درزمینهٔ امور فرهنگی تنها به دنبال انجام دادن یک فعالیت و ارائه آن در بیلان کاری خود باشیم، اضافه کرد: بر این اساس اگر قصد داریم درزمینهٔ مهدویت فعالیت کنیم باید مهم‌ترین دغدغه ما زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود(عج) باشد نه اینکه صرفاً به دنبال برگزاری یک برنامه یا همایش باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کفیل ادامه داد: در این راستا لازم است دغدغه آحاد مختلف جامعه اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) افزایش یافته و فعالیت فرهنگی در این زمینه فراگیر شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کشور، افزود: در روایت داریم که در زمان غیبت حفظ دین بسیار دشوار می‌شود و تنها راه حفظ آن اعتقاد به منجی عالم بشریت و تلاش برای زمینه‌سازی ظهور است.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از زحمات شیرالله عصمتی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب به‌عنوان مدیر جدید بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha