جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شکریان

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تبعيت از ولايت فقيه را رمز عبور از مشکلات و معضلات امروز جامعه اسلامي دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همايش تبيين بيانيه گام دوم انقلاب، گفت: انقلاب اسلامي نمونه بي بديل پايداري و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

وی در ادامه سخنان خود به بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این بیانیه مهم ترين راهبرد جمهوري اسلامي در عرصه هاي مختلف است و اصلی ترین عنصر این بیانیه پایداری و مقاومت است که نخبگان جوان و فرهيختگان جامعه اسلامي بايد در آن ورود کنند و براي عملياتي شدن اين راهبرد برنامه ريزي دقيق داشته باشند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به وجود برخي مشکلات اقتصادي و با انتقاد از برخي سوء تدبيرها و نظارت ها در سال هاي اخير، افزود: وجود مشکلات فراوان حتي در دوران حيات نبي مکرم اسلام(ص) هم بود و تحريم هاي ظالمانه، جنگ، شهادت اصحاب و ياران همواره در طول تاريخ اسلام وجود داشت ولي برخي معضلات و مشکلات به خاطر برخي سوء تدبيرها و عدم نظارت از سوي دستگاه هاي اجرايي و نظارتي پديده آمده است که بايد براي آن گره گشايي کرد.

وی در بخش ديگري از سخنان خود تبعيت از ولايت فقيه را رمز عبور از مشکلات و معضلات امروز جامعه اسلامي دانست و تاکيد کرد: پيروزي اسلامي با رهبري امام خميني(ره) معجزه اي در عصر غيبت کبري است و تنها حکومت ديني است که امروز پرچم دار ايستادگي و مقاومت در برابر ظلم و ستم است.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در ادامه سخنان خود به چهل سالگي ايران اسلامي اشاره و بيان داشت: چهل سال ايستادگي و مقاومت بر اصول و مباني گفتمان امام راحل و چهل سال ايستادگي و پايداري در برابر زياده خواهي ها و استکبار موفقيت هاي بسياري را براي جمهوري اسلامي به ارمغان آورده است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان به تاريخ وقايع ايران اسلامي در اين چهل سال نخست اشاره و خاطر نشان کرد : امروز ايران اسلامي با هدايت هاي مقام معظم رهبری قدرت تاثيرگذار منطقه و حتي جهان است و برخي معادلات بدون حضور ايران اسلامي در منطقه قابل حل شدن نيست و اين به برکت جمهوري اسلامي محقق شده است.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود به ديدار اخير بشار اسد، رئيس جمهور سوريه با رهبري عظيم الشان انقلاب در تهران اشاره و اظهار داشت: ائتلاف قدرت هاي جهان براي شکست جبهه مقاومت در سوريه جواب نداد، همچنان که در دوران دفاع مقدس براي شکست ايران اسلامي جواب نداد و امروز جمهوري اسلامي و جبهه مقاومت با حضور ايران اسلامي در منطقه صاحب قدرت و نفوذ بيشتري شده است.

حجت الاسلام شکریان با تاکید و اهمیت بر تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی افزود: روزی جمهوری اسلامی در تهران در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در مقابل آنها ایستادگی می کرد ولی به برکت جمهوری اسلامی امروز جبهه مقاومت با رهبری ایران اسلامی در بلندی های جولان و در خارج از مرزهای ایران اسلامی  در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل و متحدان ایالات متحده آمریکا ایستادگی و مقاومت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha