جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هم اندیشی فعالان فضای مجازی درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حوزه/ جمعی از فعالان حوزوی فضای مجازی با حضور در سالن جلسات مرکز خدمات درباره عملیاتی کردن بخش‌های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پرداختن به این موضوع در فضای مجازی گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سومین نشست فعالان حوزوی در فضای مجازی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

حامد عبدالهی، سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، در این جلسه با بیان اینکه مخاطب بیانیه رهبری، جوانان هستند و متن آن نیز از نظر ادبی، بسیار با طراوت نوشته شده گفت: اقدامات و فعالیت‌هایی پس از صدور این بیانیه انجام شده است و حتی تجمعی نیز در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد ولی این کار کافی نیست و رفع مسئولیت نمی‌کند و باید برای عملیاتی کردن بخش‌های مختلف این بیانیه، گام‌های عملی برداشت.

وی افزود: گام برداشتن به این معنی است که این بیانیه پس یک کار مطالعاتی، به سندهای راهبردی تبدیل شده و مشخص شود در بخش‌های مختلف کشور از جمله حوزه و دانشگاه و همچنین سبک زندگی، چه باید کرد و چه اتفاقی باید بیفتد.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات با بیان اینکه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم تنها با شعار محقق نمی‌شود، گفت: باید کاری کنیم که بیانیه به گفتمان عمومی مردم و جوانان تبدیل شود و اسناد راهبردی آن مطالبه اجتماعی گردد و مردم از مسئولان بخواهند که بر اساس این سندها عمل کنند و پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: با هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی می‌توان در این عرصه کاری هماهنگ انجام داد تا از بسنده کردن به کارهای تبلیغاتی و فراموشی سپردن این بیانیه جلوگیری شود.

جهت‌دهی به فعالیت‌های تخصصی هر رسانه مجازی در راستای بیانیه، فعالیت هماهنگ بدون جلب توجه و پرهیز از کارهای تکراری و نمادین و توجه به مصادیق عملیاتی بیانیه، ازجمله مطالب مطرح شده در این نشست بود.

همچنین یکی از پیشنهادهای مهم شرکت‌کنندگان در جلسه، ادامه برگزاری این نشست‌ها و جلسات هم‌اندیشی، زیر نظر کارگروه رسانه فضای مجازی شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه بود.

گفتنی است: روابط عمومی مرکز خدمات، طرح نموداری بیانیه را در قالب بروشور در اختیار طلاب و فضلای فعال در فضای مجازی حاضر در این نشست قرار داد.

انتهای پیام/313/3

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha