جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یعقوبی

امام جمعه بجنورد خطاب به روحانیان، گفت: ما امنای قوم بوده و باید فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایجادشده از سوی انقلاب را پاس بداریم که این به معنای حفاظت و حراست عملی از انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع طلاب استان، با اشاره به رسالت خطیر طلاب و روحانیان در انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب با جلوداری روحانیت به پیروزی رسید و باید به همین طریق راه پرافتخار خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی به روحانیت فرصت بی‌نظیری برای ترویج آموزه‌های دینی و ایفای رسالت تاریخی تبلیغ داده، گفت: واقعیت این است که این‌همه مستمع و مخاطب آماده دریافت معارف الهی را انقلاب به روحانیت داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: پیش از انقلاب ما روحانیان این میزان مستمع تشنه دریافت معارف الهی نداشتیم؛ ازاین‌رو باید قدر این‌همه مستمع را بدانیم و با هنر و ذوق و سلیقه خود این‌ها را با انقلاب و آسیب‌ها و تهدیدهای آن آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشاندن این‌همه جوان به مساجد معجزه انقلاب و نظام اسلامی است، اضافه کرد: امروز یک روحانی خوش‌صحبت و خوش‌سخن در جامعه غوغا می‌کند و همچنین می‌بینیم گاهی پای منبر یک مداح هزاران جوان عاشق حضور پیدا می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه باید این ظرفیت‌ها را قدر دانسته و پاس بداریم، اظهار کرد: در دوره انقلاب اسلامی مساجد و فضاهای دینی رونق بی‌سابقه‌ای یافته که همه این‌ها از برکات خون شهدا و نفس پاک امام و انقلاب و نظام اسلامی است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های انقلاب حفاظت کنیم، خطاب به روحانیان، گفت: ما امنای قوم بوده و باید فرصت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده از سوی انقلاب را پاس داشته و به نسل آینده منتقل کنیم که این به معنای حفاظت و حراست عملی از انقلاب و نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha