جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسلمانان ویرجینیای غربی علیه اسلام هراسی می ایستند

حوزه/ مسلمانان در شهر چارلستون در ایالت ویرجینیای غربی از مردم خواستند برای آشنا شدن با دین اسلام به جای مراجعه به اینترنت، به مراکز اسلامی و مساجد بروند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» مسلمانان آمریکایی در شهر چارلستون ایالت ویرجینیای غربی در آمریکا اعلام کرده اند که قصد دارند اطلاعات دقیقی درباره اسلام را منتشر کنند و در برابر اسلام هراسی بایستند.

نصیر عبدالاسلام امام جماعت مسجد گفت: بسیاری ذاتا دوست دارند اطلاعاتشان را آن لاین کسب کنند، اما در این مورد به طور ویژه توصیه می کنم که از اینترنت خارج شوند، زیرا اطلاعات غلط زیادی در آنجا وجود دارد.

وی گفت: شاید این خواسته برای نسل امروز غیر ممکن باشد، اما توصیه نخست من این است که سعی کنند به جای اینترنت با مردم واقعی رابطه برقرار کنند.

به گفته امام جماعت، انجمن اسلامی ویرجینیای غربی بیش از 350 خانواده را زیر پوشش داشته و بسیاری از آنان در زمینه پزشکی فعالیت دارند. بسیای از مسلمانان در این ایالت به رشته های پزشکی و مهندسی مشغول هستند.

عبدالاسلام در این باره خاطرنشان کرد: به طور ملی مسلمانان آمریکا در میان بالاترین گروه تحصیلکردگان از میان ادیان دیگر قرار دارند.

وی ضمن اعلام اینکه مسلمانان از اسلام هراسی و پوسترهایی که اخیرا در توصیف غلط اسلام منتشر می شوند به ستوه آمده اند گفت: قرآن مجید با آنچه اسلام هراسان به تصویر در می آورند فوق العاده متفاوت است. اسلام هراسان و خارجی هراسان اعضای گروه های افراط گرا را به عنوان رهبران اصلی اسلام توصیف می کنند. در واقع هیچ یک از این اشخاص حقیقتا تعالیم اسلامی نداشته اند.

امام در ادامه افزود: بیشتر شهرهای بزرگ ویرجینیای غربی مسجد دارد که البته تمام آنان با امامان جماعت انگلیسی زبان بومی اداره نمی شوند.

گفته می شود شهر چارلستون پرجمیعت ترین شهر و پایتخت ایالت ویرجینیای غربی بوده و مسلمانان حداقل 1% جمعیت این ایالت را به خود اختصاص می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha