جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جشنواره علامه حلی در قم

حوزه/ مراسم اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی امروز در دانشکده علوم قرآنی آمل آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، مراسم اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی امروز در دانشکده علوم قرآنی آمل آغاز شد.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در این مراسم، جشنواره علامه حلی را یکی از برنامه های مهم این معاونت عنوان کرد و گفت: جشنواره علامه حلی یکی از فعالیت های مهم پژوهشی طلاب جوان است.

وی از ارسال هزار و ۱۶۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این آثار در سه قالب مقاله، کتاب و تحقیق پایانی ارسال شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که آثار ارسالی پس از ثبت به دو صورت اجمالی و تفصیلی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، بیان داشت: کلیه آثار به صورت کاملاً دقیق و کارشناسی از سوی داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با مثبت ارزیابی کردن وضعیت کمی و کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره سوم، تصریح کرد: در طی سه سال اخیر شاهد رشد این دو موضوع در آثار ارسالی بودیم.

وی در ادامه سخنان خود به فراخوان چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران اشاره کرد و گفت: علاوه بر ده گروه علمی اسلامی موضوعات ویژه ای نظیر نقش حوزه در تحولات سیاسی اجتماعی صد سال اخیر، آسیب های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و بیانیه گام دوم انقلاب نیز در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha