جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دولت ژاپن نمازخانه و غذای حلال در کوه فوجی فراهم می کند

حوزه/ در راستای جذب گردشگران مسلمان، مقامات ژاپنی در منطقه کوهستانی فوجی در یاماناشی اقدام به ایجاد نمازخانه کردند و غذاخوری ها منوهای حلال ارائه می دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» دولت ژاپن به منظور جذب گردشگران و بازدیدکنندگان مسلمان اقدام به ایجاد نمازخانه و ارائه غذای حلال در رستوران ها در منطقه کوهستانی فوجی در استان یاماناشی کرده است.

یک مقام پارک گردشگری در کوه فوجی در این باره گفت: نمازخانه به مسلمان پسند شدن منطقه کمک خواهند کرد. گردشگران نیز می توانند در ساعات باز بودن پارک آزادانه و رایگان از این نمازخانه استفاده کنند.

گفته می شود این نمازخانه هنگام بازسازی یک اتاق کمک های اولیه ساخته شد و با تجهیزاتی چون وضوخانه و دیگر لوازم مورد نیاز برای اقامه نماز مجهز شده است.

گفته می شود اقامتگاه زمستانی فوجیتن در ناروساوا نیز سال گذشته یک نمازخانه افتتاح کرد و این تلاش ها در راستای ایجاد فضای مناسب برای حضور گردشگران مسلمان می باشد و برخی رستوران ها نیز آپشن های حلال به منوی غذایی شان افزوده اند.

 

کوه فوجی

کوه فوجی (فوجی سان) با بلندای ۳۷۷۶ متر ، بلندترین کوه ژاپن است. این کوه یک آتشفشان خاموش است که آخرین فوران آن به سال‌های ۱۷۰۷-۱۷۰۸ میلادی برمی‌گردد.

دامن کوه فوجی در مرز بین استان‌های شیزوئوکا و یاماناشی در غرب توکیو قرار دارد. کوه فوجی نزدیک به کناره اقیانوس آرام در جزیره هونشوی مرکزی واقع شده ‌است و سه شهر کوچک آن را احاطه کرده‌اند: گوتنبا (جنوب)، فوجی ‌یوشیدا (شمال) و فوجی‌ نومیا (جنوب غربی).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha