جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجج اسلام فاضل و حسینی کوهساری

حوزه/ حجج اسلام والمسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل و فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی، صبح امروز وارد استان گلستان شدند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجج اسلام والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل و مجتبی فاضل مسئول مرکز امور صیانتی حوزه های علمیه کشور به نمایندگی از آیت الله اعرافی، صبح امروز وارد استان گلستان شدند و مورد استقبال مسئولان حوزوی استان قرار گرفتند.

مسئولان ارشد حوزوی در این سفر علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان و ابلاغ سلام و ابراز همدردی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به سیل زدگان، به بررسی ظرفیت های حوزه های علمیه و کمک رسانی طلاب و روحانیون به مردم سیل زده می پردازند.

نمایندگان مدیر حوزه های علمیه کشور در این سفر با آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و مسئولان حوزه استان نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد.

حجج اسلام والمسلمین ابوترابی، مدیر حوزه علمیه استان مازندران و عباسی، مدیر حوزه علمیه بابل نیز در این سفر، نمایندگان آیت الله اعرافی را همراهی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha